Island hopping

10 februari 2018 - Trat, Thailand

Hallo!

We zijn weer neergestreken op het vaste land. Nu zitten we in het grensstadje Trat, omdat we maandag naar Cambodja gaan! We hebben nu de oostkust van Thailand gezien en zijn 3 weken onderweg. Reis- en visumtechnisch is het handiger om nu eerst Cambodja, dan Vietnam en Laos en daarna de rest van Thailand door te gaan, vandaar. En we hebben er heel veel zin in!

De afgelopen week hebben we de niet-toeristische kant van Koh Chang gezien. Het was er mooi en rustig. Langs het resort zwommen op een ochtend dolfijnen! We hebben veel sightseeing gedaan met de scooter. Ook hebben we een rondje om de baai gekayakd, dat was een hel. Al na 10 minuten waren we compleet verzuurd.

Koh Kut doet haar naam geen eer aan. De veel te dure boottocht was het dubbel en dwars waard. We hebben daar de witste stranden en het helderste water tot nu toe gezien. Onze bungalow zat op het uiterste puntje van het eiland, waar niks te beleven was (schrapers). Maar gelukkig hadden we een scooter waarmee we het hele eiland hebben kunnen zien. En Steef heeft eindelijk een hengel gekocht!

1. Tim & Anne:
    10 februari 2018
    Super leuk om te lezen!! Geniet ervan!
  2. Ernst Bosch:
    Gaaf! Veel plezier!

Ps: We want more! ;)
  3. Jannie:
    10 februari 2018
    Mooi hoor👍😀 goeie reis verder en tot het volgende verslag. We kijken er naar uit.
  4. GJ, Lauren & Mariek:
    10 februari 2018
    Jaloerssssmakend! Super, lekker genieten daar!
  5. Leonie:
    12 februari 2018
    Mooie fotootjes! Veel plezier
  6. Marion:
    16 februari 2018
    Ziet er mooi en relaxed uit allemaal! Veel plezier!