Adelaide naar Sydney

5 november 2018 - Sydney, Australië

Na 4 dagen door niemandsland rijden kwamen we bij Adelaide aan. Daar reden we door de Adelaide hills waar het net een sprookjeslandschap was. Er was zelfs een Duits dorpje, meer een tourist trap, maar wel heel schattig. Adelaide zelf is een frisse stad met veel parken en hele grote vleermuizen. Daarna zijn we via de Great Ocean Road naar Melbourne gereden. De route was echt f*cking mooi! Hoge kliffen met rotsen in de zee en natuurlijk de 12 apostles. Maar ook bos dat tot aan de zee loopt met veel koala's. Beetje jammer dat we alleen maar kou en regen hadden, wat het allemaal toch iets minder mooi maakt. En slapen in een auto is ook niks aan als je kapot gaat van de kou. Dus in Melbourne hebben we lekker in een motel geslapen. Ook deze stad was weer erg leuk. Toen bedachten we om eens heel rustig aan door de bergen en de bossen richting Sydney te gaan. Niet gelukt. Na 3 dagen prachtige bergen, bossen en meren waren we al in de blue mountains, 2 uurtjes vanaf Sydney. De uitzichten daar waren echt bizar mooi, zie foto's. Nu zijn we in Sydney en daarna rijden we langs de oostkust richting Cairns. Dan verkopen we onze geliefde auto en vliegen we naar huis. Want we willen natuurlijk met kerst thuis zijn.

1. Sigrid de Vries:
    5 november 2018
    Wat is het ook daar weer vreselijk mooi! Al deze prachtige, bijzondere herinneringen nemen jullie mee de rest van je leven! Bijna een jaar op reis.....en natuurlijk heeeel fijn dat jullie weer thuis komen❤️
  2. Jos De Wacht:
    6 november 2018
    Hoi, fijn dat jullie weer terug komen. Na een onvergetelijke ervaring. Tot volgende maand, geniet er nog van.xx
  3. Hugo:
    8 november 2018
    Mooie foto's!!! Kom maar gauw weer naar huis🤗🤗🤩