2 weken onderweg

2 oktober 2018 - Denham, Australië

Weten jullie nog wie wij zijn?

De afgelopen 2 weken hebben we meer dan 6000 kilometer met onze Bessie gereden. Het eerste stuk was door de Northern territory met prachtige uitzichten vanuit de auto en in Kakadu National park. Daarna reden we verder door de outback in Western Australia. De outback samengevat was heel erg mooi, warm, droog en iedere dag een ander avontuur. We zijn er snel doorheen gereden omdat de hitte, samen met irritante vliegjes die in de gaten van je gezicht vliegen, wel heel heftig was. Nu zitten we meer aan de kust waar het koeler is en de zee hemels blauw is. We hebben veel nieuwe dingen gezien (voor mij is alles nieuw). Een kleine greep; kangoeroes, krokodillen, bosbranden, tornados, heel veel vogels, haaien en walvissen. We kamperen afwisselend op campings en in het wild. We maken lekker eten en slapen in de achterbak. Even wennen na 8 maanden in luxe leven, maar wel heel leuk! Morgen gaan we dolfijnen knuppelen en dan rijden we richting de eerste stad na Darwin, Perth.

1. Teun:
    Knuppelen hahaha
  2. Sigrid de Vries:
    3 oktober 2018
    Wat een andere natuur maar ook weer geweldig! Mooie foto’s! Fijn om jullie weer even te zien💋
  3. Marion:
    3 oktober 2018
    Een aantal herkenbare plaatjes:), ik wil ook weer terug:P! Heel veel plezier daar, die kangaroes ben je trouwens op gegeven moment vast op uitgekeken, maar er is nog zooo veel meer moois te zien daar!
  4. Tim:
    3 oktober 2018
    Mooi jongens! Volgende keer plaatje erbij van jullie slaapplek in de achterbak plz . Veel plezier daar!
  5. Ingrid:
    3 oktober 2018
    Wat is het daar weer machtig mooi! Jammer van die vliegjes in je gaten. Houdt t bakkie t goed vol?! ♥️
  6. Sandy:
    5 oktober 2018