Een week aan zee

19 februari 2018 - Sihanoukville, Cambodja

Update!

Land nummer 2: Cambodja. Onze eerste verblijfplaats was Otres beach, Sihanoukville. Otres schijnt het enige gedeelte te zijn waar de Chinezen het nog niet volgebouwd hebben met grote hotels en casino's. Maar aan de bouwputten te zien is dat over 5 jaar heel anders. Ik vind het zonde, want het wordt er niet mooier op. Persoonlijk heb ik het niet zo op Chinezen. Vanwege het Chinees Nieuwjaar waren ze nogal rijk vertegenwoordigd. 'S ochtends maken ze allemaal smerige roggelgeluiden en ze laten hun vuilnis overal slingeren, echt vies. Hygiëne lijkt in Cambodja sowieso wat minder belangrijk dan in Thailand. En qua natuur en cultuur lijkt het wel op elkaar, maar toch is het duidelijk dat dit echt een ander land is.

Deze week hebben we weinig beleefd. We hebben alleen maar op het strand gelegen en bij de gezellige strandtenten gezeten. We zijn gestopt met roken en de eerste voedselvergiftiging (Stefan) is een feit!

1. Gert-Jan:
    19 februari 2018
    Rare jongens die Chinezen! Wat goed dat jullie gestopt zijn net Roken! Enneh ... beterschap Steef!
  2. Marion:
    19 februari 2018
    Een weekje aan zee is altijd fijn:), wel jammer dat Cambodja zo vol is gebouwd. Maar jullie gaan op volgende bestemmingen vast weer mooie natuur tegenkomen! Supergoed dat jullie zijn gestopt met roken!
  3. Jannie:
    19 februari 2018
    Super dat jullie allebei gestopt zijn met roken.... En nu volhouden😁. Hoop dat de voedselvergiftiging snel helemaal over gaat, oppassen dat er geen rare beestjes achterblijven in je lijf. Lekker genieten samen en fijne reis verder. Tot volgende week.
  4. Sigrid de Vries:
    Vervelend voor je Steef! Lastig ook😣
    Maar even rustig aan dan! En dat niet roken een heel goed idee👍
    Doei lieverds 💋💋💋
  5. Tim:
    19 februari 2018
    Beterschap Steef en helemaal eens Nadi, ik heb het wat dat gerochel en hygiëne ook niet zo op Chinezen, haha! In Vietnam merkten wij dat ook; de Chinese invloed,de Thaise mensen zijn zo anders!

Voor de rest: lekker chillen verder, knop om en van de pafkes afblijven!
  6. Leonie:
    19 februari 2018
    Doe het lekker rustig aan daar. Beterschap Steef!! Niet te veel ondefinieerbare dingen eten ;-)
  7. Stefan hoksbergen:
    20 februari 2018
    Nou na 4 weken 'ondefinieerbare' dingen eten was het binnen 30minuten de griekse strandtent die me nekte! Maar gaat allemaal alweer goed:-)