Helemaal niks

26 juni 2018 - Koh Samui, Thailand

Hallo!

We zitten alweer 3 weken op de zuidelijke eilanden van Thailand. De eerste week op Koh Tao en nu op Koh Samui. Beide zijn het tropische paradijsjes. Op Koh Tao konden we overal de zee in lopen en direct snorkelen. Er is daar veel koraal en er zwemmen veel tropische vissen. Ook zeeschildpadden, roggen en haaien. Alleen de laatste hebben we gezien (kleintje, blacktip, niet gevaarlijk, maar wel cool!). Koh Tao is een heel mooi klein eiland waar je makkelijk met een scooter bij mooie kleine baaitjes kunt komen. Je kunt hier ook duiken, maar dat bewaren we voor een volgende reis. We moesten door naar Koh Samui om ons visum te verlengen. Daar zaten we de eerste 2 weken in een vet groot appartement met zwembad en uitzicht op zee. Vlakbij was een rustig strand waar we flink aan onze kleur hebben gewerkt. Behalve dat hebben we de afgelopen 2 weken vrij weinig gedaan. We hebben het eiland nog wel rond gereden, maar dat is ook geen lol op een groter eiland waar een snelweg loopt en het stervens druk is. Wel volgen we het WK heel fanatiek. De afgelopen weken in de kroeg, maar nu zitten we op een andere plek waar we tv hebben met een voetbalzender. We hebben het rustige strand verlaten en zitten nu in het echte toeristische gedeelte waar iets meer te beleven is. Er is hier een groot winkelcentrum met de mooiste bioscoop ever en een Thaise AH. Zaterdag gaan we weer verder, naar Khao Sok national park, dan hebben we wel weer genoeg gechilld.

1. Teun:
    26 juni 2018
    Wauw echt super mooi allemaal! En de voetbal is in gebruik zie ik. :D
  2. Jos De Wacht:
    26 juni 2018
    Het ziet er weer geweldig uit. Genieten!
  3. Geri Hoksbergen:
    26 juni 2018
    Mooi hoor. Wat eet die eekhoorn daar?
  4. Thompad:
    26 juni 2018
    Wauw prachtig daar! Veel plezier nog jungs
  5. Nadi:
    26 juni 2018
    @pa en ma; jackfruit. Grote vruchten groeien aan bomen. Deze waren aan het rotten. De eekhoorns waren er erg druk mee. Zo schattig!
  6. Sigrid de Vries:
    26 juni 2018
    Wat is de wereld toch mooi! Die eekhoorntjes echt schattig! Gefeliciteerd met je broertje Diet XXXX
    Veel plezier nog en een goeie reis naar weer een ander paradijs!
  7. Noëmi:
    28 juni 2018
    OMG NADI dit is echt zo mooi!!!! knetter jaloers haha.. lekker genieten schatjes!