Mui Ne & Dalat

1 april 2018 - Mui Ne, Vietnam

Hallo allemaal!,

Na in 2 maanden vrij snel door Thailand en Cambodja te zijn getrokken hebben we de afgelopen 2,5 week ons reistempo flink aangepast. Afgezien van 3 dagen Dalat zitten we al die tijd in Mui Ne. We moeten namelijk wachten op het herstel van onze kleine vergissing in Ho Chi Minh. Dit is niet echt een straf, want het is hier erg fijn. Mui Ne is een kitesurfparadijs met mooie resorts en stranden. Er zijn hier grote zandduinen waar je heel goed vanaf kunt rennen, om vervolgens een slechte immitatie van een struisvogel te doen terwijl er op de achtergrond een chinees ongemakkelijk naar de grond zit te staren omdat ie toch wel een beetje te hard moest lachen. We hebben hier nu 3 verschillende accomodaties gehad. De eerste was een hostel waar het iedere dag feest was. Maar nu zitten we in de hemel (resort aan het strand met ontbijtbuffet). Tussendoor zijn we in Dalat geweest. Dat is een stadje op 1500 meter hoogte omringd door bergen. Aangezien het er gemiddeld 10 graden koeler was dan aan de kust was het wel even aangenaam. De omgeving was het best te vergelijken met een mengeling van de Zweedse meren en de Zwitserse valeien. Verder hebben we het nog steeds erg naar onze zin. De gemiddelde dag bestaat uit eten, wandelen, eten, zwemmen, boekje lezen, eten, discussieren over wat we gaan eten en cocktails drinken. #zwaar leven.

Over 2 dagen stappen we de bus weer in richting Nha Trang.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jos De Wacht:
    1 april 2018
    Wow, wat ziet het r mooi uit daar en jullie ook. Geweldig..
  2. Leonie:
    1 april 2018
    Leuk daar! Steef, ik zie dat je dezelfde kleding hebt gekozen als Nova, die met watermeloenen heeft zij ook 😂
    Na Thrang zou ik overslaan. Groetjes
  3. Jannie:
    1 april 2018
    De volgende keer stuur ik niks meer op maar kom ik het wel brengen.....niet verkeerd om daar naartoe te moeten😄
  4. Teun:
    1 april 2018
    Echt prachtig, wow! Jullie zien er ook super goed uit. :D
    Wat is dat voor gekke toren???
  5. Nadi:
    2 april 2018
    Het crazy house bedoel je? Dat is een kunstwerk waar je in kunt. Maar je kunt er ook slapen! Een soort Efteling lijkt het
  6. Tim:
    3 april 2018
    Wachten op het herstel van jullie kleine vergissing? Bedoel je de bankpas?

Chill ze!
  7. Nadi:
    3 april 2018
    De creditcard ja. Maar hij is eindelijk aangekomen!
  8. Sigrid de Vries:
    4 april 2018
    De rit in de gondel lijkt me geweldig om te ervaren! Fantastisch die foto’s!
    Jullie huisje wauwie wat een droomplek🌞🌊🏝🏔 en jullie zien er heerlijk relaxed uit😘
  9. Gabi:
    9 april 2018
    Jeetje, wat leven jullie het leventje joh! Vanuit het mooie Drentse land ben ik toch wel een beetje jaloers. Groetjes! Ook van Janna :)