Hallo Vietnam!

15 maart 2018 - Vung Tau, Vietnam

Ondertussen zitten we alweer aan de kust van Vietnam. We gaan straks met de bus naar Mui Ne, een kustplaats verderop. Op dit moment zitten we in Vung Tau. Behalve dat er een groot strand is, is er echt helemaal niks te beleven. Het enige dat we hier hebben meegemaakt is dat er een mega grote spin bij het zwembad zat. Het bleek een Huntsman te zijn, nog een beetje gevaarlijk ook.

In Ho Chi Minh City hebben we 2 leuke dagen gehad. Te voet hebben we de stad verkend. Mooie stad, lekker eten, bijzondere bezienswaardigheden en allemachtig veel scooters. Oversteken is een drama omdat niemand stopt, ook al is er een stoplicht of zebrapad. Ook hebben we in Ho Chi Minh een paar wijze lessen geleerd.

1. Nooit zomaar in de eerste de beste taxi stappen. Dat kost je letterlijk 20 keer zoveel als bij een niet oplichtende taxi.

2. Haal je pas uit de automaat als je klaar bent met pinnen. Anders ben je hem kwijt.

1. Marion:
    15 maart 2018
    Oei een huntsman, dat is inderdaad een mooi formaat spin, ik zou er in ieder geval niet meer gaan zwemmen:P. Hopelijk is het inmiddels geregeld met de pinpas! Have fun!
  2. Leonie:
    Ha Steef,
    Vietnam is toch weer anders als de andere landen hè. Herkenbare fotootjes. Ga in mui ne even langs de sand dunes. Hopelijk hebben daar ze de sleetjes nog.
  3. Sigrid de Vries:
    15 maart 2018
    Heb de spin even gegoogeld maar das wel een echte zeg maar! Hoe hard moest je gillen?? 😛
  4. Gert-Jan:
    Jezus wat een beest die Huntsman! 😱 Coole foto’s ook met die A-team chopper
  5. Tim:
    16 maart 2018
    Grappig : die foto's van het oorlogsmuseum met de helikopters etc., daar zijn Anne en ik ook geweest! Veel plezier nog!
  6. Ernst Bosch:
    16 maart 2018
    Lekker bezig! Krijg meteen weer zin in Apocalypse now, FMJ, CCR etc! Geniet er van, weer ziet er stukken beter uit dan hier! (Komende dagen weer lekker nachtvorst......).
  7. Kinjo:
    1 april 2018
    Goed bezig hoor! Heel veel plezier daar iuwe vietnam strijders! Toffe fotos