Kampot & Phnom Penh

27 februari 2018 - Siem Reap, Cambodja

Hallo!

De afgelopen week hebben we in Kampot gezeten. Kampot is een klein, Frans aanvoelend stadje aan een rivier. Met een scooter hebben we de mooie omgeving verkent.

Het weekend hebben we doorgebracht in Phnom Penh, de hoofdstad van Cambodja. We hebben de killing fields en het genocidemuseum bezocht. Verschrikkelijk wat er allemaal is gebeurd in dit land. Verder vonden we het een ongezellige, vieze stad.

Gisteren zijn we aangekomen in Siem Reap. Hier is het wel erg gezellig en natuurlijk gaan we de tempels van Angkor bezoeken. Maar dat mag morgen pas, want dan ben ik JARIG.

1. Rachel:
    27 februari 2018
    Gaaf hoor, om iedere keer jullie verhalen en foto’s te zien! En alvast gefeliciteerd!🎉Dikke kus
  2. Willie:
    27 februari 2018
    Leest allemaal goed jongens! Leuke verhalen.
    Fijne verjaardag alvast! Morgen dus ook Tomb raider naspelen? ;-)
  3. Ineke:
    27 februari 2018
    Hele fijne verjaardag Nadi !!! Mooie plek om jarig te zijn. Geniet lekker samen xxxIneke
  4. Sigrid de Vries:
    27 februari 2018
    Niet te gek doen daar hè😉 voor je het weet word je opgepakt! Wel prachtig hoor! Gaaf huisje!
  5. Marion:
    27 februari 2018
    Leuke plaatjes weer! In NL sneeuw vandaag, dus jullie missen niks hier:)! Fijne verjaardag morgen, maak er een mooie dag van!
  6. Tim:
    28 februari 2018
    Mooi om te lezen jongens! Nadi: van harte gefeliciteerd namens Anne, Joost en mij. Cheers!