Bali

14 september 2018 - Bali, Indonesië

Na een maand maar weer eens een verhaaltje schrijven. De eerste 3 weken was ik dus alleen op Bali, omdat Steef mij zat was.:-p Het was heel anders om alleen te reizen. Ik heb een paar hele leuke mensen ontmoet waar ik vette dingen mee heb gedaan. Het hoogtepunt was het beklimmen van de actieve vulkaan Batur. Midden in de nacht klommen we omhoog om de zonsopkomst vanaf de top te zien. Ik ben een week in Amed geweest waar ik ook veel met locals heb opgetrokken en het echte Bali heb kunnen ontdekken. Daar heb ik weer een mooie zonsopkomst gezien, dit keer vanaf zee. Ik mocht vroeg in de morgen met een visser mee en zag ook nog een grote groep dolfijnen langszwemmen. En tot slot heb ik mijn lieve vriendinnen ontmoet en na 7 maanden weer even de Zwolse gezelligheid meegemaakt. We hadden een fantatische privevilla, waar Steef de laatste dagen ook nog van heeft kunnen genieten. Daarna zijn we naar het beeldschone Nusa Lembongan gegaan. We hebben prachtige ruige natuur gezien en heerlijk op het strand gechilld met Noëmi en Koen samen. En we hebben met Manta's gezwommen en dolfijnen en zeeschildpadden gezien. het was de perfecte afsluiter van onze 8 maanden durende reis door Azie.

En NU zijn we in Australië! Om de overgang van absurde luxe elke dag 3 keer uit eten en slapen in hotels naar basic kamperen in the middle of nowhere iets te versoepelen zitten we in een cabin met keuken totdat we een auto gekocht hebben. Maandag hakken we de knoop door en dan GAAN!

1. Teun:
    15 september 2018
    Wat super weer allemaal! Leuk dat jullie nu in Australië zijn, ben heel benieuwd wat jullie daar allemaal gaan doen. Waar ergens?
  2. Ineke Koenders:
    15 september 2018
    Het blijft heerlijk om je ontdekkingen van de wereld te lezen Nadi en fijn dat jullie het zo goed hebben samen!! Even resetten en dan heerlijk Australië omarmen!!! Dikke zoen en enjoy!!!
  3. Nadi:
    15 september 2018
    @Ien; dankjewel voor je lieve reactie! We gaan genieten hier, het is prachtig!
    @Teus; we zijn nu in Darwin (Northern Territory). Als we een auto hebben rijden we langs de westkust naar het zuiden.
  4. Sigrid de Vries:
    15 september 2018
    Prachtig om al die mooie foto’s te zien! Ook de happyness die er vanaf straalt! Blij dat Steef weer bij je is en nu op naar een nieuw avontuur!! ❤️
  5. Margot:
    16 september 2018
    Wauw,wat prachtig jouw/ jullie reisverhalen en foto’s!
    Veel plezier in Australië en ik kijk uit naar je volgende verhaal wereldreizigers.